14 Haziran 2013 Cuma

Man Of Steel: Original Motion Picture Soundtrack - Limited Deluxe Edition Albüm İncelemesi

Albümün itunes'da yayınlanması üzerine hemen dinlemeye başladım.Evet,Hans Zimmer'in Inception Score'u harikaydı.Kendisi Batman Trilogy'de ortalığı dağıttı."Risen From Darkness" dediysek Batman'a,gerçekten de o karanlığı hissettiren müziklerdi.

Şimdi ise Man of Steel Soundtrack'i dinliyorum.Esasında albüm incelemesi karakterin incelenmesi ile çok yakın ilişki içerisinde.Her ne kadar Superman benim favori kahramanlarım arasında olmasa da Clark Kent tarihi bir gerçek.Bırakın DC Comics'i çizgi roman dendiğinde akla gelen ilk karakterlerden biri Superman.

Karakter yapısı itibarıyla Batman'den çok farklı bir kahraman Superman.Hatalarıyla ne kadar bizden biri ise Batman,Superman de kurgusu gereği bizden o kadar uzak.Esasında bu tamamen benim yaklaşımım.Superman fanları da aslında tam bu nedenle onu seviyor.Şahsen böyle kusursuz bir karakter çok abes geliyor bana.

Neyse fazla daldık Superman ile ilgili düşüncelerime.

Hans Zimmer'in,DC Comics ile yaptığı röportajında da belirttiği üzere bu albüm Dark Knight temalarına göre çok daha aydınlık.Ayrıca Zimmer,bu albümün daha ümit dolu olduğunu da ekliyor.

Deluxe edisyonda fazladan 7 parça daha yer alıyor.Deluxe albümün basılı versiyonunu alanlara sinematik bir deneyim vadeden DTS teknolojisi eşlik ediyor(muş).Şöyle ki albümü aldığınızda içindeki linkten bu kayıtları indirebiliyor(muş)sunuz.(Ben daha basılı delux cd versiyonunu almadım,yanlışlık olabilir.Bunlar internetten edindiğim bilgiler)

Parça Listesi ve Süreleri:

  1. Look To The Stars. 2.59
  2. Oil Rig 1.46
  3. Sent Here For A Reason 3.47
  4. DNA 3.35
  5. Goodbye My Son 2.02
  6. If You Love These People 3.23
  7. Krypton's Last 1.59
  8. Terraforming 9.50
  9. Tornado 2.54
  10. You Die Or I Do 3.14
  11. Launch 2.37
  12. Ignition 1.20
  13. I Will Find Him 2.58
  14. This Is Clark Kent 3.48
  15. I Have So Many Questions 3.48
  16. Flight 4.19
  17. What Are You Going To Do When You Are Not Saving The World? 5.28

 

  1. Man Of Steel (Hans' Original Sketchbook) 28.17
  2. Are You Listening, Clark? 2.50
  3. General Zod 7.22
  4. You Led Us Here 3.00
  5. This Is Madness 3.49
  6. Earth 6.12
  7. Arcade 7.26

Özellikle "This Is Madness" parçasındaki ritmler şahane!

Eğer basılı albümü alırsam yazıyı güncellemeyi düşünüyorum.

Albüm booklet'ini de eklemeyi çok istiyorum.

Bahsettiğim DC röportajının linki:

http://www.dccomics.com/blog/2013/06/11/scoring-superman-an-interview-with-hans-zimmer

Albümün itunes linki:

https://itunes.apple.com/tr/album/man-steel-original-motion/id649315854

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder